Local comercial a Bons Aires

Ampli local comercial amb ben situat

Es troba ubicat a Bons Aires, entre el parc de Sa Riera i l'avinguda de Bons Aires, una zona molt transitada. La seva àmplia façana de vidre no només garanteix una excel·lent visibilitat, sinó que també potencia la imatge corporativa del negoci, oferint una presència institucional de gran impacte.

Amb una superfície de 200 m² útils, aquest espai està equipat amb 8 sales àmplies. En entrar-hi et rep una recepció amb una àmplia sala d'espera. Té també àrees de servei per a empleats, cosa que el converteix en una opció ideal per a negocis del sector sanitari, estètic o educatiu.

Local comercial a Bons Aires

Bonaire, Palma / Mallorca

3000

Superfície terreny aprox. 0 m ²

Superfície construïda aprox. 214 m²

Superfície útil aprox. 200 m ²

2 bany/s

No
Sense pàrquing

Referència RED -GF0052

CARACTERÍSTIQUES
No

Capacitat comensals

No
Aire condicionat
Calefacció
No
INFORMACIÓ ENERGÈTICA

Classe d' eficiència energètica en tràmits

Consum energètic kWh/m²any

Escala d'emissions de CO₂ en tràmits

Emissions CO₂ de kg/m²any

No items found.

Demana més informació

Per telèfon o WhatsApp: +34 971 888 018
Per correu electrònic: info@redpremium.es

O a través d' aquest formulari:

Si us plau , inclou la referència de la propietat al vostre missatge: RED -GF0052

Thank you!
Your message has been received!
Oops! Alguna cosa ha anat malament en enviar el formulari. Pots enviar-lo de nou o contactar-nos a info@redpremium.es. Gràcies!